A Foursquare-t üzleti, promóciós célra legtermészetesebben a vendéglátóipar és a kiskereskedelem tudja használni, de remek példák vannak a tradícionális média Foursquare aktivitásaira is. Összeszedtem néhány példát tv csatornák Foursquare-en folytatott promócióira.
2010 MTV Video Music Awards Foursquare promóció
A promócióban a Foursquare felhasználók feladata az volt, hogy kövessék az MTV-t, majd 2010 augusztus 30. és szeptember 5. között jelentkezzenek be egy tetszőleges "music" helyre. E két feltétel teljesítésekor megkapták a 2010 VMA Moonman jelvényt és bekerültek egy sorsolásba aminek a fődíja egy kétszemélyes belépő volt a szeptember 12.-én megrendezett MTV Video Music Awards-ra. Ez a jelvény Magyarországról is megszerezhető volt, én az Ötkertbe való bejelentkezésért kaptam meg.
CNN 2010 dél-afrikai labdarúgó világbajnokság promóció
Az előzőhöz nagyon hasonló a koncepció, követni kellett a CNN-t, majd be kellett jelentkezni dél-afrikai stadionokba, vagy pedig dedikált szurkolói pubokba a labdarúgó vb résztvevő országaiban a vb ideje alatt és ezért lehetett megkapni az alábbi CNN szurkolói jelvényeket. Emellett hasznos információkat kínált a CNN az adott helyről, és annak történetéről.
Bravo TV műsor promóciók
A Bravo TV a The Millionaire Mathcmaker, Top Chef, The Real Housewives, Top Chef Masters és Shear Genius című reality műsoraihoz kapcsolódó, Bravo címkével ellátott dedikált helyekre bejelentkezésért kínál megszerezhető jelvényeket. A műsorok szereplői pedig Foursquare tippeket osztottak meg.
History Channel műsor promóció: America The Story Of Us
A History Channel egy az Egyesült Államok történetéről szóló műsor promócióját végezte Foursquare-en. USA történeti szempontból releváns helyek tippjeihez adtak hozzá érdekes információkat a hely múltjáról, az ott történtekről, vagy az épület jellegzetességeiről. Egy jelvényt is meg lehet szerezni, amennyiben követjük a History Channelt és bejelentkezünk 2 helyre ahol tippeket hagyott a csatorna.
Foursquare jelvényeket készíteni persze nem egyszerű dolog, ehhez stratégiai partnerség szükséges a Foursquare-el, de a fentiek egyben remek példák a tippek kreatív használatára is.
Szólj hozzá!
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.